perjantai 17. joulukuuta 2010

Secret Santa

Meillä oli eilen Joensuun tyttöjen kanssa jo traditioksi muodostuneet pikkujoulut ja oli taas niin mukavaa. Tapana on ollut joka vuosi hyvissä ajoin etukäteen arpoa Secret Santat eli kuka ostaa kenellekin pienen joululahjan. Harrastamme tätä samaa tapaa myös Kuopion kavereiden kanssa. Minusta idea on loistava, koska saa yhdelle henkilölle miettiä hartaasti (tai vähemmän hartaasti) juuri sopivaa lahjaa, mutta ei tarvitse ostaa kaikille, joten välttyy stressiltä ja rahanmenolta. Aikaisempina vuosina kummassakin kaveriporukassa lahjat on olleet yllättävän onnistuneita! Itse ainakin olen saanut vaikka mitä ihanaa. ;)

Tänä vuonna sain Sarilta glögitarvikkeita (manteleita, rusinoita, rommia) ja ihanat Mauri Kunnas mukit ja astian glögihöysteille. Pakko oli ottaa kuvia että saan tänne laittaa!



Minun pikkujoululook.

Pikkujouluissa aika hurahti kuin siivillä kun oli niin paljon kaikkea juteltavaa. Luulisi, että joskus juttu loppuisi kesken kun niin paljon näiden henkilöiden kanssa nähdään toisiamme, mutta sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut. Illalla pelattiin vanhaa klassikkoa Pictionarya ja henkilökohtaisesti jotain jäi hampaankoloon.. ;)

Ihana kun on lunta ja kunnon talvi! En ymmärrä ihmisiä jotka valittavat kylmyydestä. Eihän nyt ole vielä edes kylmä jos vertaa esim. viime vuoteen! Tyylikkyydestä täytyy tosin hieman tinkiä. Itse olen kulkenut jo monta viikkoa toppahousuissa. Ehkä se on jonkun mielestä noloa, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Toppahousujen alle on helppo pukea esim. sukkahousut ja hame, eli koululook on kuitenkin inhimillinen. Toppahousuissa olen kylläkin viilettänyt jo monet shoppailureissutkin...ehkä minun pitäisi sittenkin alkaa hieman panostamaan. :D

Puut ovat kauniisti lumen peitossa ja joka puolella on niin sadunomaista. Viimeisenä kuva meidän parvekkeelta. Oli niin kylmä etten kehdannut lähteä metsään kuvaamaan. :D


Tunnelmallista viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti