maanantai 23. toukokuuta 2011

Yllätysvapaapäivä

Heräsin eilen hyvissä ajoin lukemaan psykologian uusintatenttiin. Varsinainen tentti viime viikolla ei mennyt ihan putkeen, joten olin varma että uusinta on edessä. Ilo oli suuri kun päivällä huomasin, että olinkin päässyt tentin läpi! Ei haitannut edes, että olin lukenut muutaman tunnin ns. turhaan (eihän oppi koskaan ojaan mene). Tästä seurasi, että minulle tuli vapaapäivä, koska seuraavan tentin kirjat saan käsiini vasta tänään.




Ihana oli paistatella auringossa ja juoruilla ystävän kanssa. Iltapäivä ja ilta meni kyllä sitten pakatessa. Mä niin inhoan tätä keskeneräisyyttä minkä muuttopuuhat aiheuttaa. Tuntuu, että mitä enemmän pakkaat, sitä enemmän sotkuun kämppä menee. Vaikka laitat tavaroita laatikoihin, ne ajautuvat silti pitkin poikin lattioille ja pöydille. Ja tätä pitäisi kestää vielä viikko! Mietin jo pitäisikö makkarista tehdä varastohuone ja muuttaa sänky olohuoneeseen, mitä sitten yrittäisi pitää asuttavana. Taitaa olla turhan vaivalloinen idea ainakin Peten mielestä.

Loppuviikko pitäisi jaksaa puristaa tenttiinlukua, että viimeinenkin koitos menisi hyväksytysti läpi. Jos sen tentin saan suoritettua niin voin todella olla itsestäni ylpeä. Tänä vuonna olen tehnyt enemmän kouluhommia kuin minään muuna opiskeluvuonna! Hyvä minä!

Toivotaan aurinkoa vielä loppuviikollekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti