torstai 22. syyskuuta 2011

Pari asua

Mua on alkanut hieman hävettää mun päivän asu -kuvat! Tuntuu typerältä kuvata asujaan kun ei koe olevansa mitenkään erityisen muodikas. Toisaalta, juuri kukaan (paitsi omat kaverit) ei lue tätä blogia ja itselleni minä enimmäkseen kirjoitan, joten jatkan vielä samalla linjalla. Olen huomannut jo muutaman viikon asukuvaamisen jälkeen, että silmäni vaatteiden yhteensopivuuuden suhteen on parantunut, eli ei tämä ihan hukkaan ole mennyt! En ole myöskään ostanut uusia vaatteita (paitsi kirppikseltä vähän) ollenkaan, joten siskoni pelko vaatteiden ostelusta asukuvia varten on ollut turha. Sen sijaan olen enemmän selvillä vaatekomeroni sisällöstä ja puutteista kuin ennen. Lähinnä olen huomannut ettei mitään akuuttia puutetta tällä hetkellä ole. Olen myös saanut vietyä ensimmäistä kertaa elämässäni kenkiä suutarille, koska haluan ne takaisin käyttöön.

Alla pari asua, joista toinen on itselleni rohkea valinta ja toinen peruskamaa, sellaista vaatetusta mitä olen käyttänyt jo vuosia. Arvaatteko kumpi on rohkea? :D





Ehkä seuraavalla kerralla otan tuon kuivuneen tomaatin edestä pois. :D

2 kommenttia:

  1. Minusta tuo kuollut tomaatti tuo kuvaan kivasti särmää! :D Ei saa ottaa liian vakavasti näitä asukuvia - ja kivoja valotuskokeiluja myös. Ja veikkaisin, että tuo farkkupaita-kokonaisuus on rohkea valintasi?
    Hyvää viikonloppua!

    -Heidi

    VastaaPoista
  2. Joo ei passaa alkaa liikaa miettimään, tekee vaan miten hyvältä tuntuu! Ja tosiaan, farkkupaita oli se "rohkea" kokeilu. :D

    VastaaPoista