sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Viikonloppuna tapahtunutta

Viikonloppu on sujunut rennoissa merkeissä jälleen kerran. :) Koulujuttuja ei ole tarvinnut miettiä, koska olin viikolla niin ahkera! Ollaan haluttu ottaa rennosti myös sen takia, että perjantaina olisi lähtö Helsinkiin ja sieltä häämatkalle, joten sitten riittää actionia.

Eilen kävimme pitkästä aikaa kirjastossa hakemassa matkakirjoja ja muuta matkalukemista. Pete innostui naamarikirjoista ja aikoo kuulemma askarrella itselleen sellaisen. Petessä ihanaa on minusta se, että hän jaksaa innostua niin monista asioista. Itse olen hieman flegmaattisempi uusien asioiden suhteen ja monesti hän saakin intoilla itsekseen. Onneksi edes toinen meistä!


Asia josta minä jaksan innostua kerta toisensa jälkeen, on matkustelu. En keksi montaa paikkaa maailmassa, jossa en joskus haluaisi käydä. Onneksi olemme suunnitelleet uskonnonopekaverien kanssa jo monta tätimatkaa tuleville vuosille! Sitten joskus kun säännöllinen palkka juoksee...


Huomenna alkaa uusi viikko ja pakerrus, mutta nyt se ei tunnu enää niin masentavalta kuin vielä pari viikkoa sitten. Hommat etenee ja olen niin onnellinen siitä! :)

2 kommenttia:

  1. Täällä hieman kateellisena katselen noita Lontoo-kirjoja. Kerran olen siellä käynyt (rippikesänä) ja toisesta kerrasta haaveilen. Ehkä valmistumislahjana itselle...

    Tsemppiä gradu-urakkaan. Kuulostaa ihanalta, kun homma luistaa ja sen pariin suorastaan haluaa palata. Mulla on homma jo hiomisvaiheessa, mikä tuntuu raastavan hermoja enemmän kuin itse analyysi. Pitäisi saada kaikesta niin sujuvaa ja "hienoa". =)

    VastaaPoista
  2. Mä olen kans käynyt Lontoossa edellisen kerran rippikesänä! Voi olla, että tällä kertaa hieman eri silmällä tulee katseltua kaupunkia. ;) Valmistumislahja itselle kuulostaa ihan loistavalta idealta! Kannatan!

    Ja kiitos tsempeistä. Niitä tarvitaan, vaikka nyt projekti tuntuukin hieman helpommalta kuin hetki sitten. Sullahan on jo tosi iso urakka takana! Onnea siitä ja tsemppiä sinullekin loppumetreille! :)

    VastaaPoista