keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Meikkilaukun päivitys

Vaikka meikkaan lähes joka päivä, ja itse asiassa pidän kovasti meikkaamisesta, minulla on hyvin suppea meikkivarasto. Käytän muutamaa vakkarituotetta aina ja en osta heräteostoksia tai poikkea linjastani juurikaan. Minulla menee todella vähän rahaa meikkeihin. Nyt olen nuukuuksissani ajanut itseni sellaiseen tilanteeseen, että nekin vähät tuotteet mitä omistan, ovat kuluneet loppuun. Tarvitsen siis pikaisesti meikkipussin sisällön päivitystä!

Meikkipussini on lahja Anni-ystävältä. :)

Arkimeikissäni käytän (talvisin) pohjaan meikkivoidetta, peitevoidetta, valokynää, puuteria, aurinkopuuteria ja poskipunaa. Silmiin laitan yleensä vaaleansävyistä luomiväriä ja ripsiväriä. Joskus teen rajaukset kajaalilla. Huuliin kiiltoa tai punaa. Juhlameikkini ei eroa tuotteiden osalta arkimeikistä lainkaan. Käytän vain tummempaa luomiväriä ja rajausta.

Nyt olen tilanteessa, että olen kuluttanut loppuun noin puolet meikkipussini sisällöstä. :D Tarvitsen kipeästi ainakin:

Aurinkopuuterin.

Irtopuuterin.

Tummapigmenttisen luomivärin. Ehkä myös sinisen?
Onko kellään vinkkejä hyviin merkkeihin kyseisten tuotteiden osalta? Teettekö te eroa juhlameikin ja arkimeikin osalta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti