torstai 5. toukokuuta 2011

Mitä minulle kuuluu

En ole viime aikoina jaksanut oikein panostaa tähän blogiin enkä ottaa valokuvia arjestamme. Minulla on ollut niin kiire ja stressi harjoittelun kanssa ettei ylimääräiselle ole juuri jäänyt aikaa. Ajattelin kuitenkin muutamien netistä löytämieni kuvien kautta kertoa mitä olen touhunnut viime aikoina.

Olen käynyt opettamassa harjoittelukoululla.

Sit aina välillä katsonut jääkiekkoa telkkarista, mutta nukahtanut yleensä viimeistään puolivälissä.

Suurimman osan ajasta olen suunnitellut tunteja.

Eilen käytiin istuttamassa kukkakoristeita ystävän häihin, mikä oli mukavaa vaihtelua.

Energiaa on kulunut myös muuhun hääfiilistelyyn. Häät ovat jo ylihuomenna!
Muuta en juurikaan ole kerennyt tehdä. Jumppaankaan ei riitä energiaa. Huomenaamulla onneksi pääsen pumppiin!

Ainiin, yksi pikku juttu meinasi unohtua. Olemme vihdoin löytäneet uuden kodin!

Nyt on onneksi yksi stressinaihe vähemmän! :)

1 kommentti:

  1. Viettäkää oikein ihanat ystävän häät :) -Ida

    VastaaPoista