tiistai 23. marraskuuta 2010

Synttärit

Ei siis minun vaan Anni-ystävän. Päivällä käytiin koululla syömässä ja kahvilla ja kukaan ei muistanut onnitella! Hirveä kohtalo synttärisankarilla. Onneks tilanne korjaantui illalla kun vietettiin pienimuotoista tyttöjen iltaa meillä. Oli kakkuakin, joka tosin oli päivänsankarin itse ostamaa! :D Pelattiin myös vuoden 2010 palkittua lautapeliä Mallorcaa, joka vaikutti vähän erilaiselta, mutta hyvältä. Uuden pelin haltuun ottaminen vaatii tosin aina vähän harjoittelua. Oli kuitenkin tosi kiva pelata pitkästä aikaa.

Herkkuja

Päivänsankari. Myös Marika oli paikalla, mutta ei nyt päässyt edustamaan kuvassa.
Kävin aamulla pitkästä aikaa salilla, kun vihdoin tuntui siltä, että flunssa on poistunut kehosta. Oli ihanaa! Olin nyt kolmatta kertaa spinningissä ja ensijärkytyksen jälkeen oon alkanut tykätä siitä taas. Viimeksi olin käynyt spinnaamassa yläasteella! Eka kerta nyt tänä syksynä oli kyllä järkyttävä kokemus. Tuntui ettei puolituntinen ole koskaan kestänyt niin pitkään, mutta sittemmin olen oppinut säästämään energiaa ja ottamaan alun kevyemmin. Huomenaamulla uudestaan! :) Ne kello kahdeksan jumpat ei vaan aina houkuta kellonajan vuoksi, mut sit on hyvä olo kun salille asti selviää.

Kävin tänään tuhlaamassa vähiä rahojani heräteostokseen.. :S Olen pitemmän aikaa haaveillut uudesta hameesta ja vihdoin löysin mieluisan. Laitan sen päälle viikonloppuna ystävien tupareihin ja sit voin laittaa kuvan siitä tännekin.

Oon vieläkin fiiliksissä viime viikonlopusta kun oli niin mukavaa! Tajusin, että hyvä mieli johtui pääasiassa siitä, että oli niin paljon actionia ettei kerennyt murehtia koulujuttuja. Sellaista siis lisää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti