sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Pyhäinpäivä ja ompelutalkoot

Eilen iltapäivällä käytiin pyhäinpäivän kunniaksi kävelylenkillä hautausmaalla. Se olikin eka kerta Joensuussa. Tunnelma oli hiljainen, mutta kaunis: ihmiset olivat sytyttäneet paljon kynttilöitä. Kävelylenkin jälkeen mentiin ystävien luokse ompelutalkoisiin, eli Anni ompeli ja minä autoin parhaani mukaan. Anni teki hirmu hienoa työtä verhojen kanssa (kiitos vielä) ja minä ompelin ihan itse kaksi sisustustyynynpäällistä! :) Nyt on verhot ikkunassa ja oon niihin kaikin puolin tosi tyytyväinen! Kuvista ei vaan oikein tullut onnistuneita, joten en vielä laita tänne niitä.

Anni ompelee ja minä oon henkisenä tukena.

Tänään oli sitten taas kaupat auki ja käytiin kaupungilla välttämättömillä asioilla. Innostuttiin Peten kans tekemään mummin 70-vuotis lahjaksi tuleva kranssi valmiiksi, ja minusta siitä tuli tosi kaunis. Uskallan laittaa jopa kuvan tänne, koska oon melko varma ettei mummi lue tätä blogia. Lahja pitää vaan vielä paketoida sellofaaniin ja tehdä kortti. Uskoisin jopa, että mummi saattaa tuosta kranssista pitää ihan aidosti! Itse olen ainakin tyytyväinen. :)
Kranssipohja on siis Valkoisesta tilasta, rusettinauha ja helmet Kätevästä kädestä. Helmet laitettiin kiinni rautalangalla. Vaikeustaso tässä oli nolla.

Äsken saatiin iltateeseuraa melkein naapurissa asuvista ystävistä ja oli mukava turista kunnolla pitkästä aikaa. Nyt puolukkapuuron tekoon (NAM) ja lötkö-sunnuntai jatkukoon.

1 kommentti: