lauantai 13. marraskuuta 2010

Patalappuja

Olen ollut flunssassa tän viikon tiistaista lähtien. Se ei oikeastaan ole ollut niin huono homma, koska olen joutunut olemaan kotona niin paljon kuin mahdollista ja gradu on vähän edennyt sen vuoksi. Olo ei ole kuitenkaan ollut niin huono etten olis jaksanu touhuta kotona. Aion jatkaa ens viikolla samaan malliin. Olen myös virkannut patalappuja joululahjaksi! Uskallan tänne laittaa kuvia, koska en usko että kyseiset henkilöt löytävät blogiini ennen joulua. Patalappu-idea lähti siis siitä, että alkusyksystä innostuin virkkaamisesta vuosien tauon jälkeen ja halusin aloittaa jostakin helposta työstä. Nämä siis todella ovat helppoja!

Tämä on nyt työn alla.

Nämä söpöliinit on olleet valmiit jo pitkään.

Laput on virkattu puolipylväällä. Reunoissa pitsiä.

Ensimmäinen tekeleeni, joka ei ollut kovin hehkeä eli se jäi meille.

Tämmöiset jos jaksais tehdä vielä itselleenkin.

Tämä viikko on tosiaan mennyt kouluhommia tehdessä. Gradun tekemistä olen yrittänyt saada taas käyntiin, mutta vaikeelta se tuntuu. Varsinkin motivaation löytäminen. Olen ihan varma et saisin tosi hyvän gradun tehtyä mun taidoillani, mut miten tästä epävarmuudesta ja motivaatiopulasta pääsisi eroon? Onneksi on muitakin koulujuttuja kesken joihin voi keskittyä ettei hommat seiso ihan täysin.





Mä en kuitenkaan tee koulujuttuja viikonloppuisin jos ei ole ihan pakko! Tänään menen tyttöjen kans kartsalle lounastamaan ja kenties vähän shoppaamaan joululahjoja. Pete on kiipeilyn alkeiskurssilla tänään koko päivän. Mä niin toivon et se kurssi täyttäis sen odotukset ja se sais siitä itelleen harrastuksen. Mulle ehdotettiin et mun pitäis mennä Peten kans sinne kurssille. :D Seinäkiipeily olis ehkä viimeinen harrastus mitä mä haluisin harrastaa! Mua alkaa huimata jo pelkkä tuolille seisomaan nouseminen, et ei ehkä olis mun juttu... Sitä paitsi kiva olis jos Pete sais jotain ihan omaa tekemistä Joensuusta.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti