torstai 13. lokakuuta 2011

Inhokkiväri sisustuksessa?

Minulla oli ylästeikäisenä ihana sininen huone, jota rakastin. Olin saanut itse valita siniset verhot, päiväpeitot ja tapetit huoneeseeni. Yläasteen jälkeen muutimme ja aloin samantien inhoamaan sinistä väriä sisustuksessa. Viime päiviin asti se on ollut viimeinen väri mitä kotiini olen halunnut. Nyt kuitenkin olen alkanut kummallisesti himoitsemaan sinistä! Sävyn pitää tosin olla tietynlainen, että se miellyttää silmää.









Tällainen räväkkä sininen miellyttää minua tällä hetkellä yllättävän paljon. Jos esimerkiksi sängyn päätyseinän maalaa näin intensiivisellä värillä, se ei mielestäni kaipaa tauluja tai hyllyjä lainkaan. Myös kylppärissä aika ihana väri! Tuo raikkautta ja hieman välimeritunnelmaa. Olen ihastunut! :)

2 kommenttia:

  1. Minulle on käynyt sinisen kanssa samoin. Yläasteella pukeuduin siniseen, huoneeni oli sinisävyinen ja jopa astiasto, jota keräsin oli tummansininen. Nykyisin en pukeudu mihinkään siniseen, vihasin Joensuun kotini vaaleansinisiä makuuhuonetapetteja ja myin pois sinisen astiastoni (joka on kyllä kaunis, mutta ei yhtään minua). Ja jotenkin luulen, että sininen ei tule tekemään paluuta minun kotiini. :) Kaunis sävy näissä kuvissa kylläkin valittuna!

    VastaaPoista
  2. Joo, en tiedä olisinko itsekään vielä todellisuudessa valmis siniselle! Ehkä vaatii vielä hieman makustelua. :)

    VastaaPoista