torstai 18. elokuuta 2011

Trikoo on riskillä ruma

Keskittyessäni hieman enemmän pukeutumistyylini kehittämiseen, olen tullut siihen tulokseen, että trikoo ei ole kovin muodikasta. Vielä vähemmän muodikasta on legginsit. Eilen minulla oli kuitenkin jälleen kokotrikooasu. En vain kykene luopumaan kyseisestä materiaalista tyystin. On se niin mukava päällä. Ja eilen minulla oli ohjelmassa vain pyörälenkki ystävän kanssa toista ystävää ja hänen pientä vauvaansa katsomaan.

Se pieni neiti on sulattanut täysin sydämeni. Välillä tuntuu, että tekisi mieli nähdä häntä joka päivä tai muuten tulee jo ikävä. Onneksi tuore äiti taitaa olla vain iloinen seurasta ja pienistä hengähdystauoista kun vauva on välillä hetken pois sylistä. Toisaalta seuratessa toisen vauva-arkea näin läheltä, realismi perheenlisäyksen suhteen säilyy. Kovaa työtä se on, mutta varmasti todella palkitsevaa. :)




Tunika: Esprit.
Jos tässä nyt hieman analysoisi päivän asu -kuvia, niin tunika toimisi paremmin ohuiden sukkahousujen tai kapeiden farkkujen kanssa. Korut ovat kauniit (käsikoru Thaimaasta, korvikset saatu tuliaisiksi Italiasta) ja käytän niitä liian harvoin. Kampaus sopii minulle paremmin kuin uskoin!

Tänään yritän vielä hieman lukea huomiseen tenttiin. Jos kirjoista saisi edes jotain tolkkua ja kysymykset sattuisivat olemaan helpot, niin minulla olisi teoreettinen mahdollisuus läpäistä tentti. Iltapäivällä saan ystäviä luokseni päiväkahville (ja myös sen pikkuisen neidin!). Sää on melkoisen masentava, mutta muuten kiva päivä tiedossa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti