tiistai 23. elokuuta 2011

Kultaakin kalliimpi luottokampaaja


Eilen kävin kampaajalla ja hoitamassa jälleen kerran hääasioita. Tällä kertaa vuorossa oli hääalusvaatteiden etsintä. Sopivat löytyivät Changesta, jossa oli vielä tarjous "kahdet yksien hinnalla". Ostin valkoisten alusvaatteiden lisäksi samanlaiset mustina. Ihana, että Joensuussa on joku alusvaatekauppa, jossa myydään myös isoja kokoja, jotka eivät ole tarkoitettu mummoille.

Päivän asuna Espritin farkut & vyö, Mexxin paita.
 Yllä olevissa kuvissa näkyy kesän kuluttama tukka, jota kävin laitattamassa hääkuntoon kampaajalla. Olen onnellinen, että olen vihdoinkin löytänyt Joensuusta kampaajan, joka tuntuu oikealta juuri minulle. Käyn Top Studiossa kauppakeskus Iso Myyssä. Paikka on aika hintava, mutta olen päättänyt olla välittämättä siitä, koska käyn kampaajalla melko harvoin. Viimeksi olin ottanut raitoja maaliskuussa ja se näkyi!

Kampaajan jälkeen kerkesin vielä tyttöjen ja vauvelin kanssa kahville. :)


Viimeinen kuva on tärähtänyt, mutta uusi tukka näkyy joten kuten. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Olen miettinyt, että häiden jälkeen leikkauttaisin paksun sivuotsiksen vaihtelun vuoksi.

Tänään lähden Kuopioon naimistarkoituksessa, joten loppuviikosta ei tule enää uusia postauksia. Ensi viikolla voin palata asiaan hääkuulumisten kera! :O Tajusin eilen, että olen neiti enää muutaman päivän! Apua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti