keskiviikko 17. elokuuta 2011

Syys


Olen jo aiemmin tehnyt selväksi ettei minulla ole lämpiviä välejä syksyn kanssa. Syksyn tulo aiheuttaa minussa suurta ahdistusta, vaikka tiedän, että kyseiseen vuodenaikaan liittyy paljon mukaviakin asioita. Tänä syksynä minua ei ahdista pimeys niin paljon kuin ennen, kiitos kirkasvalolampun. Nyt ahdistukseni liittyvät enemmän koulun alkuun. Minullahan ei varsinaisesti edes ala koulu, koska yliopiston viimeiset vuodet ovat yhtä itseopiskelua. Minun pitäisi joka aamu saada kammetuksi itseni yliopistolle lukemaan tentteihin ja tekemään gradua ilman minkäänlaisia aikatauluja tai suoranaisia velvotteita.



Tällä viikolla aloitin ahkeran koulunkäynnin eli lukemisen perjantaiseen historian tenttiin. Olen tällä hetkellä noin sivulla 35. Aika on mennyt ystävien tapaamiseen, siivoamiseen, häästressaamiseen ja yleiseen haahuiluun. Tämä meno ei todellakaan voi jatkua koko vuotta. Muuten en valmistu ikinä.


Toisaalta arki on ihanaa. (Kun siitä vain saisi kiinni eikä jäisi kesän haahuilutunnelmiin.) On mukava mennä joka aamu yliopistolle, etsiä kirjastosta joku kiva lukunurkka, käydä kahvilla Humpalla, tulla kotiin puuhastelemaan jokapäiväisiä arjen askareita.

Loppuun vielä pari fiilistelykuvaa menneestä kesästä. Sen jälkeen nokka kohti syksyä.












2 kommenttia:

  1. Vika on mun suosikki!! :D
    nimim. opiskelukaverisi siitä samasta veneestä ;)

    VastaaPoista
  2. Ainiin, unohdin et onhan mulla sentään sielunkumppaneita! :)

    VastaaPoista