keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Punainen huulipuna

Viime aikoina eri muotiblogeissa on kovasti kohuttu punaisesta huulipunasta. Miksi ihmiset eivät käytä sitä useammin? Kirkkaan punainen huulipuna saa kasvot hehkumaan ja kaikki väsymyksen merkit pois. Punainen huulipuna käy kaikille. Hmm.. Olen samaa mieltä siitä, että punainen huulipuna on ihana keksintö ja se todellakin antaa valjuille kasvoille uutta raikkautta, mutta valitettavasti se ei käy kaikille.

Minulle on usein sanottu, että punainen huulipuna ei ole se paras valinta kasvoilleni. Silti käytän punaista joskus, koska se on niin ihana! :) Eilen laitoin taas punaista huuliin ja tajusin tärkeän seikan: Jos huulipunaa laittaa vain kevyen kerroksen, se saattaa käydä myös minulle! Ongelmana tässä on tietysti se, että punaa on melko vaikea lisätä vain ohut kerros. Noh, samapa tuo, punainen on silti ihana!


2 kommenttia:

  1. Hei, oletko käynyt lukemassa blogia "Malenami"? Voisit tykätä! Treenaa sitä toista kotimaistakin samalla ;) Ihanaa viikonloppua! <3
    - S

    VastaaPoista
  2. Oon käyny siellä kattomassa kerran, mut mun ruotsinkieli on niin surkeeta etten ymmärrä mitään. Se bloggari on kyllä tosi kaunis! Pitäis ehkä antaa sille uus mahdollisuus. :) Hyvää viikonloppua sinnekin! <3

    VastaaPoista