maanantai 11. huhtikuuta 2011

Kuulumisia

Viikonloppu vierähti taas Kuopiossa, mutta yhden yhtä kuvaa en saanut otettua! Olen erittäin laiska valokuvaaja, eikä se ole hyvä piirre bloggaajassa. Kiva viikonloppu kuitenkin oli, vaikka todistusaineistoa ei löydykään! :) Vietettiin erään nuoren herran 7-vee synttäreitä raikkaassa ulkoilmassa, tavattiin kavereita ja perhettä ja kaksi kertaa jouduttiin sairaalassakin pistäytymään. Kummatkin potilaat (minun mummi ja Peten ukki) olivat kuitenkin onneksi ihan hyvissä voinneissa ja oli mukava piristää heidän päiväänsä.

weheartit.com
 Ihana kun kevät on viimein tullut ja lumet lähes sulaneet. Olen jo muutama päivä sitten kaivanut pyöränkin talviteloilta, minkä ansiosta koulumatkat sujuvat huomattavasti sutjakammin. Tämä viikko on jälleen touhua täynnä. Koulujuttujen lisäksi meillä on kaveriporukan kanssa varjovuosijuhlat keskiviikkona ja huomenna menen kuuntelemaan opettajantyön eri puolista Opexi-tapahtumaan. Ensi viikolla alkaa taas harjoittelussa oppituntien pito. Minulle siunaantui yhdeksäsluokka, joille opetan mm. Jeesuksesta, Paavalista, kirkkovuodesta ja jumalanpalveluselämästä. Siinä haastetta riittääkin, että kyseiset aiheet saa kiinnostamaan ysiluokkalaisia. Oon silti ihan innoissani!

weheartit.com
Kivaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti