perjantai 4. maaliskuuta 2011

Ikuinen ongelma

Minulla on tänään kampaaja! Jee! Olen käynyt viimeksi kampaajalla marraskuussa ja sen näköinen on tukkakin. Aivan ihana päästä toisen laitettavaksi. :) Luulen, että monilla naisilla on sama ongelma kuin minulla: Haluan vaihtelua hiuksiini, mutta olen jo löytänyt oman tyylini. Luultavasti en tee tänään suurta muutosta, mutta eihän sitä koskaan tiedä miten lopulta käy.

Alla hiustyyli-idoleitani:

Ihana Sienna Miller.

Sienna Miller rennolla otsatukalla.

Analeigh Tipton on klassinen.

Heidi Klum.

Whitney Port.
Hiusongelmani liittyy siihen, että pidän hyvin yksinkertaisesta leikkauksesta ja pitkistä hiuksista, mutta pään muotoni ei ole ideaali. Sen takia joudun leikkaamaan paljon porrastusta, jotta hius olisi takaraivolta edes hieman kuohkea.

Näistä "ongelmista" huolimatta: Ihanaa! :)

Tästä viikonlopusta tulee hieman erilainen kuin tavallisesti. Pete lähtee Kuopioon ja minulla on tänään ja huomenna tyttöjen illat eri kavereiden kanssa. Eräs rakas ystävä tulee Englannista saakka. En malttaisi odottaa!

Ystävärikasta viikonloppua muillekin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti